Глоссарий музыкальных терминов и определений
Специальные | А | Б | В | Г | Д | Е | Ё | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Э | Ю | Я | Все
К |
---|
Кабалетта1) небольшая виртуозная оперная ария; 2) заключительный быстрый раздел оперной арии. | |
Каватинакороткая лирическая ария песенного типа. | |
Кадансзавершающая музыкальную фразу гармоническая последовательность. Основные
типы каданса – автентический (доминанта – тоника), плагальный
(субдоминанта – тоника). | |
Камерная музыкаКамерная музыка – инструментальная или вокальная ансамблевая музыка, предназначенная для исполнения главным образом в небольших залах. Распространенным камерно-инструментальным жанром является струнный квартет. | |
Кантабилепевучий, связный стиль исполнения. | ||
Кантата(латын тілінен аударғанда Kantate - өлең айту). Ең басында аспаптық сүйемелдеу жалғыз дауысты айтылатын пьеса түрінде пайда болады. ХҮ – ХҮІ ғ.ғ. басқа еуропалықтар сияқты италияда кәсіби музыкалық қалыпта, үлкен полифониялық стильде дамыды. Контатада операдан кейін дамып кең ауқымды тарала бастады. Ол өзіндік ерекшелігімен қалыбы жағынан арниялық, мінезі жағынан речитативтік жағынан операға жақын болады. ХҮІ ғ. Аяғында Флоренцияда композиторлар мен әншілердің қауымдастығы мен көркем үйірме ашылып, өнердің көне түрін қалпына келтіруге үлкен жұмыс жасады. ХҮІІ ғ. Италия контантаның маңызы, бөліктері махаббат лирикасымен ерекшеленеді. Кантата жанры пайда болғаннан кейін оның жаңа түрлері пайда бола бастады. Мысалы, рухани кантатада. Кантата кең қанат жайды. Көбінесе Германия мен Англияда хор кантаталары көп тарады. Кантата немістің атақты композиторы И.С.Бахтың мәдени шығармашылық өте жоғары орын алады. Бах шіркеудің жанынан кеңсе ашып, кұдайға сыйына отырып әуен шығарады. Осылайша Бахтың 300-ге жуық кантатасы жарық көреді. Олар философиялық, лирикалық, рухани, комедиялық кантата болды. Бахтың кантаталарының тақырыбы терең ойлы және халықтың үміті мен күресі қайғы – қасіреті жайында болады. | |
Кантиленавокальная или инструментальная мелодия лирического, певучего характера. | |
КастратКастрат – мужской голос, сопрано или альт, использовавшийся в итальянской опере, преимущественно эпохи барокко. | |
КвартетКвартет – струнный квартет: ансамбль из двух скрипок, альта и виолончели; фортепианный квартет: ансамбль из скрипки, альта, виолончели и фортепиано. | |